


Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
NERADI BLOUMÁTE PO E-SHOPU A BOJÍTE SE, ŽE SI VYBERETE ŠPATNOU KOMBINACI?
Když zavoláte do Pip Stylově, telefon zvedne někdo, kdo Vám ukáže nejvhodnější kombinace designů, barev a kdo poradí ne na základě nějakého operátorského manuálu, ale z osobní zkušenosti. Dovoláte se totiž vždy do rodiny majitelů.
Kancelář a sklad : Lesná 29, Děčín -Lesná. +420 602 953 213 a +420 602 953 343 e-mail: klirabohemia@gmail.com
Vaše Pip Stylově
- Úvod
- Reklamační řád
Vybíráme pro Vás to nejkvalitnější povlečení a doplňky od Holandských výrobců Pip Studio a rodinné firmy Bedding House. Ovšem i u těch nejlepší výrobků se může stát, že se na nich vyskytne vada. Protože víme, že reklamace není pro nikoho příjemným zážitkem, snažíme se ji vyřešit co nejvstřícnějším a nejrychlejším způsobem.
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 6 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny skryté vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným, nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením a vady způsobené běžným opotřebením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě, o porcelán se starejte tak, jak uvádí výrobce - tj. jak je uvedeno na našich stránkách.
Reklamaci je možné uplatnit zasláním na adresu skladu Lesná 29, Děčín - Lesná 405 02 i osobně. Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabalte výrobek řádně a do obalu odpovídajícího povaze zboží, aby při přepravě nedošlo k dalšímu znehodnocení produktu. Vždy je třeba připojit popis vady - vyplněný reklamační lístek a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu bude zákazník vyrozuměn. Reklamované zboží odesíláme na posouzení výrobci a bude-li reklamace uznána dostanete zboží opravené nebo vyměněné za nový kus. Reklamaci vyřizujeme do 30 dní.
Reklamaci můžete uplatnit i mailem na klirabohemia@gmail.com nebo spolu s reklamačním formulářem a kopií daňového dokladu zaslat na adresu: Lesná 29, Děčín - Lesná, 405 02
Pro Vaše pohodlí přikládáme několik praktických informací, abyste nemuseli reklamační řád dopodrobna studovat:
- k reklamaci přijímáme pouze čisté zboží
- k reklamaci je nutné prokázat nákup u nás, tzn. doložit originál nebo kopii dokladu o nákupu zboží
- reklamace se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením a nesprávným použitím či údržbou
- reklamaci je nutné uplatnit neprodleně po vzniku nebo zjištění vady
- reklamovat zboží můžete až 6 měsíců od jeho zakoupení, přičemž v zákonem stanovené lhůtě je vada na zboží považována jako vada jakosti výrobku
Dodatečné informace: Peníze na Váš účet budou zaslány nejpozději do 14 pracovních dní ode dne obdržení zásilky. Pokud byl zvolen způsob úhrady objednaného zboží platba kartou nebo převodem, budou peníze, při vrácení zboží v hodnotě objednávky s odečtem ceny dopravy ( tj. 99,-Kč GLS, Pošta. 65,-Kč Zásilkovna ), zaslány zpět na účet platební karty / číslo účtu, která byla použita / ze kterého platba odešla.
Podmínky vrácení: Zboží by mělo být vráceno kompletní, v původním stavu, v originálním nepoškozeném obalu, nemělo by jevit známky opotřebení a používání. Zejména porcelán nebo skleněné výrobky je nutné zaslat zpět tak, aby při přepravě nedošlo k jejich poškození. Tzn. Opravdu důkladně zabalit, aby se výrobek v krabici nehýbal a měl kolem sebe dostatečnou vrstvu nárazů tlumícího materiálu. V případě, že se nám vrátí poškozený obal výrobku, vrácenou částku adekvátně ponížíme. Pokud se nám vrátí poškozený výrobek, berte na vědomí, že hodnotu výrobku a poštovné odečítáme od částky, která by Vám byla vracena na účet. Se zbožím by měl být zaslán vyplněný formulář pro vrácení zboží a doklad o koupi. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato. Náklady spojené s vrácením zboží nese výlučně kupující.