Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 999 Kč a máte dopravu ZDARMA
Blog
Perkál nebo satén? V čem je rozdíl?
03.02.2021
Perkál nebo satén? V čem je rozdíl?
Je těžké se orientovat v různých kvalitách a materiálech, které jsou na trhu dostupné. Když si ale pořizujete luxusnější a dražší povlečení, je dobré ... číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme maximálně jednou za 14 dní.

Vyhrajte sadu porcelánu Pip dle vlastního výběru
Vyhlašujeme zákaznickou soutěž o dárkový set porcelánu dle vlastního výběru.
 
Vyhrát můžete sadu kapučíno hrnečků, espesso hrnečků, konvičku s hrnečky nebo snídaňový set dle vlastního výběru. 
Je-libo luxusní dárkový set Love Birds?
Pip Studio Gift Set For Porcelain Lovers | Pip Studio the Official website
(ilustrační obrázek)
 
Nebo snídaňový set Jolie?
Pip Studio Jolie Tea Set – CHALK INTERIORS | LONDON
(Ilustrační obrázek)
 
Nebo ikonické Flower Festival sety?
Pip Studio Flower Festival Apron Dark Pink | Pip Studio the Official website
 
A co musíte udělat pro to, abychom Vás vylosovali?
1) Stačí si objednat COKOLIV z našeho e-shopu do 15.6. 2023 a do poznámky na konci objednávky zapsat heslo SOUTĚŽ.
 
2) Sledovat nás na FB nebo Instagramu
 
Krásné dny
Vaše Pip Stylově.cz :-)
 

 

 

NERADI BLOUMÁTE PO E-SHOPU A BOJÍTE SE, ŽE SI VYBERETE ŠPATNOU KOMBINACI?

Když zavoláte do Pip Stylově, telefon zvedne někdo, kdo Vám ukáže nejvhodnější kombinace designů, barev a kdo poradí ne na základě nějakého operátorského manuálu, ale z osobní zkušenosti. 

+420 725 958 949  e-mail: klirabohemia@gmail.com

Vaše Pip Stylově

 

  1. Úvod
  2. Reklamační řád
Reklamační řád

Vybíráme pro Vás to nejkvalitnější povlečení a doplňky od Holandských výrobců Pip Studio a rodinné firmy Bedding House. Ovšem i u těch nejlepší výrobků se může stát, že se na nich vyskytne vada. Protože víme, že reklamace není pro nikoho příjemným zážitkem, snažíme se ji vyřešit co nejvstřícnějším a nejrychlejším způsobem.


Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 6 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny skryté vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným, nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením a vady způsobené běžným opotřebením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě, o porcelán se starejte tak, jak uvádí výrobce - tj. jak je uvedeno na našich stránkách.


Reklamaci je možné uplatnit zasláním na adresu: Klira Bohemia, Teplická 137, Děčín - Bynov 405 02 vrátit zboží lze i osobně na prodejně na adresách Teplická 137, Děčín - Bynov 405 02 nebo Spodní prádlo Raffiné, náměstí T. G. Masaryka 164, 470 01 Česká Lípa. Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabalte výrobek řádně a do obalu odpovídajícího povaze zboží, aby při přepravě nedošlo k dalšímu znehodnocení produktu. Vždy je třeba připojit popis vady - vyplněný reklamační lístek a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu bude zákazník vyrozuměn. Reklamované zboží odesíláme na posouzení výrobci a bude-li reklamace uznána dostanete zboží opravené nebo vyměněné za nový kus. Reklamaci vyřizujeme do 30 dní.

Při vracení zboží vždy uveďte email: klirabohemia@gmail.com a telefon +420 725 958 949


Reklamaci můžete uplatnit i mailem na klirabohemia@gmail.com nebo spolu s reklamačním formulářem a kopií daňového dokladu zaslat na adresu: Klira Bohemia s. r. o. Teplická 137, Děčín - Bynov 405 02


Pro Vaše pohodlí přikládáme několik praktických informací, abyste nemuseli reklamační řád dopodrobna studovat:

- k reklamaci přijímáme pouze čisté zboží

- k reklamaci je nutné prokázat nákup u nás, tzn. doložit originál nebo kopii dokladu o nákupu zboží

- reklamace se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením a nesprávným použitím či údržbou

- reklamaci je nutné uplatnit neprodleně po vzniku nebo zjištění vady

  • reklamovat zboží můžete až 6 měsíců od jeho zakoupení, přičemž v zákonem stanovené lhůtě je vada na zboží považována jako vada jakosti výrobku
  • Dále Vás tímto informujeme, že pokud nám vracíte zboží z jiného důvodu, než je oprávněná reklamace ( např. zboží se cestou k Vám poškodí nebo výrobek je vadný ), dle  § 1833 občanského zákoníku Vám nebude vrácena plná cena, kterou jste za výrobek u nás zaplatili. Vratka platby bude ponížená o náklady, které jsme měli s vyřízením Vaší objednávky. Vratka platby bude vždy ponížena o cenu dopravy, kterou jsme museli hradit a v případě poškození obalu výrobku Vám bude odečtena také hodnota obalu. Obecně : Např. povlečení, ve kterém jste spali, zkrátka již vracet nelze.

     

    Dodatečné informace: Peníze na Váš účet budou zaslány nejpozději do 14 pracovních dní ode dne obdržení zásilky. Pokud byl zvolen způsob úhrady objednaného zboží platba kartou nebo převodem, budou peníze, při vrácení zboží v hodnotě objednávky s odečtem ceny dopravy ( tj. 99,-Kč GLS, Pošta. 65,-Kč Zásilkovna ), zaslány zpět na účet platební karty / číslo účtu, která byla použita / ze kterého platba odešla.

Podmínky vrácení: Zboží by mělo být vráceno kompletní, v původním stavu, v originálním nepoškozeném obalu, nemělo by jevit známky opotřebení a používání. Zejména porcelán nebo skleněné výrobky je nutné zaslat zpět tak, aby při přepravě nedošlo k jejich poškození. Tzn. Opravdu důkladně zabalit, aby se výrobek v krabici nehýbal a měl kolem sebe dostatečnou vrstvu nárazů tlumícího materiálu. V případě, že se nám vrátí poškozený obal výrobku, vrácenou částku adekvátně ponížíme. Pokud se nám vrátí poškozený výrobek, berte na vědomí, že hodnotu výrobku a poštovné odečítáme od částky, která by Vám byla vracena na účet. Se zbožím by měl být zaslán vyplněný formulář pro vrácení zboží a doklad o koupi. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato. Náklady spojené s vrácením zboží nese výlučně kupující.

Reklamační formulář KE STAŽENÍ

Novinky z našeho blogu

Perkál nebo satén? V čem je rozdíl?
03.02.2021
Perkál nebo satén? V čem je rozdíl?
Je těžké se orientovat v různých kvalitách a materiálech, které jsou na trhu dostupné. Když si ale pořizujete luxusnější a dražší povlečení, je dobré ... číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Informace pro zákazníky

Používáme platební bránu :

               

Kontakty
Logo
Pip Stylově.cz
Zákaznická podpora
Zákaznická podpora
(Po-Pá, 9-17 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
google-site-verification: googleed70c3bd179a06f5.html